0.00
0
+372 5323 3732

KAMADOBONO E-POE OSTU-MÜÜGI REEGLID

Käesolevad ostu-müügi reeglid (edaspidi: reeglid) sätestavad aadressil https://www.kamadobono.ee/ juurdepääsetavat e-poodi (edaspidi: pood) külastava, osta sooviva ja kaupa ostva isiku (edaspidi: ostja) vastastikused õigused, kohustused ja vastutuse. Poe omanik on Leedu Vabariigis asutatud väikeühing Leto projektai MB, juriidilise isiku kood 303177592, aadress Verkių g. 29J, LT-09108, Vilnius, Lithuania (Leedu), telefoninumber +37068012001, e-posti aadress: info@kamadobono.ee (edaspidi: müüja).

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad reeglid on õiguslikult siduv dokument. Kui ostja on otsustanud osta poest kaupu või teenuseid ja on täitnud reeglites sätestatud nõuded, muutuvad reeglid ostja ja müüja vaheliseks ostu-müügilepinguks.

1.2. Poes on õigus teha oste järgmistel isikutel:

1.2.1. õigusvõimelised füüsilised isikud, st isikud, kes on saanud täisealiseks ja kelle teovõimet ei ole kohtu poolt piiratud;

1.2.2. 14–18-aastased alaealised ainult vanemate või eestkostja nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad on juriidiliselt iseseisvunud;

1.2.3. juriidilised isikud;

1.2.4. kõigi eespool nimetatud isikute volitatud esindajad.

1.3. Ostja võib osta kaupu ja/või teenuseid poest ainult pärast seda, kui ta on reeglitega tutvunud ja kohustub neid järgima. Ostja peab iga ostu sooritamisel reeglitega tutvuma. Kui ostja ei nõustu reeglitega (või nende osaga), ei tohi ta kaupu ja/või teenuseid tellida. Kui ostja teeb poes tellimusi, loetakse, et ta on reeglitega tutvunud, neist aru saanud ja nendega nõustunud ning kohustub neid järgima.

1.4. Müüja töötleb ostja isikuandmeid vastavalt õigusaktides ja müüja privaatsuspoliitikas www.kamadobono.ee (edaspidi: privaatsuspoliitika) sätestatud nõuetele. Enne poe kasutamist peab ostja tutvuma ka privaatsuspoliitikaga, milles on sätestatud ostja isikuandmete töötlemise ja privaatsuse peamised tingimused. Poe kasutamisega loetakse, et klient on privaatsuspoliitika läbi lugenud ja nõustub sellega.

1.5. Poe kasutamise teatud etappides, näiteks kui ostja registreerib end poes, vormistab või kinnitab tellimuse, võidakse ostjal paluda kinnitada, et ta on reeglite ja privaatsuspoliitikaga tutvunud, märgistades vastava kastikese või tehes seda muul viisil.

1.6. Müüjal on õigus reegleid muuta. Reeglite muudatused jõustuvad pärast nende poes avaldamist. Kui ostja kasutab poodi pärast reeglite muudatuste avaldamist, loetakse, et ostja on reeglite muudatustega nõustunud.

1.7. Kauplemistegevus poes toimub Eesti Vabariigi territooriumilt.

1.8. Edaspidi hõlmab mõiste „kaup“ käesolevates reeglites nii kaupu kui ka teenuseid, kui ei ole sõnaselgelt sätestatud teisiti või kui kontekstist ei tulene teisiti.

2. OSTU-MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE

2.1. Ostja saab poes kaupu osta:

2.1.1. registreerudes poes – sisestades registreerimisvormis nõutud vajalikud andmed,

2.1.2. ilma poes registreerumata – registreerimata ostjana, sooritades poes kaupade ostmiseks määratud toimingud.

2.2. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks hetkest, mil ostja, olles valinud ostetava(d) kauba(d) ja lisanud need ostukorvi, esitab tellimuse jaoks vajalikud andmed, tutvub reeglitega, klõpsab lingile „maksa“, teeb ettemaksu, kui ta on sellise makseviisi valinud, ja müüja kinnitab ostja tellimuse talle kinnitusteate saatmisega (e-posti ja/või telefoni teel).

2.3. Müüja võib saata ostjale enne lepingu sõlmimist ka muid vahepealseid kinnitusi, näiteks tellimuse kättesaamise kinnituse, maksekinnituse jne. Pärast lepingu sõlmimist võib müüja saata ostjale lepingu täitmisega seotud teateid (näiteks teavet, et ostja tellimus on valmis lähetamiseks, arveid jne).

2.4. Ostja iga tellimuse kohta sõlmitakse ostu-müügileping. Sõlmitud ostu-müügileping salvestatakse müüja andmebaasis ja müüja valitud viisil.

2.5. Ostja tellimuse kinnitamisel kohustub ostja tasuma kauba hinna ja võtma vastu poest tellitud kauba.

2.6. Müüja võib jätta ostja tellimuse kinnitamata kaalukatel põhjustel, näiteks kui ostja määrab tarneaadressi, kuhu müüja kauba kohaletoimetamist ei teosta, ostja ei määra üldse tarneaadressi või kauba spetsifikatsiooni, ostja annab vale telefoninumbri või ei võta telefoni vastu, kui kuller saabub või kui helistatakse enne kauba kohaletoimetamist, müüjal ei ole ostja poolt soovitud kaupa laos, ostja ei ole kinnitanud reeglitega nõustumist, ostja teeb müüja arvates hulgiostu, ostja kasutab ostu sooritamisel talle mittekuuluvat allahindluskoodi, ja/või muudel ostjale individuaalselt teatavaks tehtavatel põhjustel.

2.7. Eeldatav tarneaeg on esitatud tellimuse esitamise aja seisuga. Tarnele kulub tavaliselt 1–3 tööpäeva, kuid müügikampaaniate või pühade ajal võib see võtta 3–7 tööpäeva.

2.8. Ostu-müügileping loetakse täidetuks, kui kaup on ostjale üle antud ja makse on tehtud vastavalt nendes reeglites ja seaduses sätestatud korrale.

3. OSTJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

3.1. Ostjal on õigus:

3.1.1. teha poes oste vastavalt reeglitele, müüja juhistele ja seadusele;

3.1.2. tarbijast ostjal on õigus taganeda poes sõlmitud ostu-müügilepingust, teatades sellest müüjale kirjalikult, hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul ja vastavalt käesolevates reeglites sätestatud korrale;

3.1.3. tagastada ja/või asendada ebakvaliteetsed ja/või valesti komplekteeritud kaubad, kasutada kaupade suhtes kehtivaid garantiisid ning lahendada ostjale osutatud teenuste puudused;

3.1.4. muud reeglites ja/või õigusaktides sätestatud õigused.

3.2. Ostja kohustub:

3.2.1. tasuma kauba ja selle kohaletoimetamise hinna ning kõik muud kauba tellimisel määratud maksed ning tellitud kauba vastu võtma;

3.2.2. kauba kättesaamisel kaubasaadetise üle vaatama ja kaupa kontrollima, samuti teavitama müüjat hiljemalt 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul kaubasaadetise kahjustustest, kauba selgelt nähtavatest puudustest, kauba mudeli või sisu mittevastavusest ostja tellimusele;

3.2.3. kontrollima ostetud kauba kvaliteeti ja teavitama müüjat viivitamatult telefonil +37253233732 või e-posti aadressil info@kamadobono.ee kõigist kauba kvaliteedi, mudeli või spetsifikatsiooni puudustest, mis ei ilmnenud kauba üleandmise ajal;

3.2.4. olles valinud müüja pakutava kättetoimetamisteenuse või muud teenused, hõlbustama nende teenuste osutamist, samuti nende teenuste eest nõuetekohaselt maksma;

3.2.5. järgima müüja poolt määratud teenuse osutamise tingimusi, näiteks registreeruma eelnevalt teenusele, esitama teenuse osutamiseks vajalikku teavet, saabuma kindlaksmääratud ajal, järgima müüja kehtestatud sisekorraeeskirju jne;

3.2.6. tasuma kauba müüjale tagastamisega seotud kulud, kui neid on;

3.2.7. esitama korrektsed registreerimis-, saatmis- või teenuseandmed, säilitama registreerimisandmete konfidentsiaalsuse ja uuendama neid andmeid viivitamata, kui ostja registreerimisandmed või kauba kohaletoimetamiseks, teenuse osutamiseks ja lepingu täitmiseks vajalikud andmed muutuvad;

3.2.8. mitte avaldama kolmandatele isikutele tellimuse numbrit, tellimusdokumente, kauplusse sisselogimise andmeid või muid andmeid, mis võimaldaksid kolmandal isikul ilma ostja teadmata ja nõusolekuta ostja nimel kaupa kätte saada või ostja asemel teenuseid kasutada;

3.2.9. mitte kasutama poodi viisil, mis võib ohustada poe nõuetekohast toimimist, turvalisust, terviklikkust või ligipääsetavust või piirata poe kasutamist teiste poolt;

3.2.10. järgima muid reeglites ja õigusaktides sätestatud nõudeid.

4. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

4.1. Müüjal on õigus:

4.1.1. piirata või peatada ilma eelneva etteteatamiseta kliendi juurdepääs poele, kui klient püüab häirida poe toimimist või selle stabiilsust ja/või rikub oma kohustusi. Müüja ei vastuta sellistest tegevustest ostjale tulenevate kahjulike tagajärgede eest;

4.1.2. piirata või keelata hulgiostud. Müüja äranägemisel võib hulgiostudeks lugeda ostud, mille puhul tellitakse ebatavaliselt suures koguses kaupa, kaupa tellitakse ebatavaliselt sageli, või mis tahes muude kriteeriumide alusel, mille põhjal müüja võib arvata, et kaupa ei tellita tarbimise eesmärgil;

4.1.3. lõpetada ajutiselt või jäädavalt poe tegevuse, muuta poodi või selle osi, kogu sisu või osa selle sisust, piirata seal tehtavaid oste, muuta poe veebiaadressi, piirata registreeritud klientide arvu, ilma et sellest oleks kliendile eelnevalt teatatud. Müüja ei vastuta selliste tegevuste ostjale põhjustatud kahjulike tagajärgede eest;

4.1.4. keelduda teenuste osutamisest, kui ostja ei täida teenuste osutamise korda (ei registreeru eelnevalt, ei tule õigel ajal kohale) või kui müüja ei ole objektiivsetel põhjustel (näiteks haiguse tõttu) võimeline teenuseid osutama;

4.1.5. muuta reegleid, kaupade hindu, ostutingimusi, teenuste kasutamise tingimusi ja/või muid kauplusega seotud juhiseid, avaldades muudatused poes.

4.2. Müüja kohustub:

4.2.1. tarnima ostjale kauba või osutama talle teenuse õigeaegselt ja nõuetekohaselt;

4.2.2. kui müüjal ei ole olulistel põhjustel võimalik ostjale kaupa tarnida või teenust osutada, pakub müüja ostjale samaväärset või sisuliselt sarnast toodet või teenust ning kui ostja keeldub sellist toodet või teenust vastu võtmast, tagastab ostja poolt tasutud summad viie tööpäeva jooksul;

4.2.3. kui müüja ei suuda ostjale kaupu pakkuda või teenuseid osutada, tagastab ta ostja poolt makstud summad viie tööpäeva jooksul;

4.2.4. võimaldama ostjal kasutada poodi ja ostja poolt ostetud teenuseid;

4.2.5. austama ostja privaatsust ja kaitsma tema andmete konfidentsiaalsust.

5. KAUBA HIND JA MAKSMISE KORD

5.1. Kaupade hinnad poes ja/või tellimuses on esitatud eurodes koos käibemaksuga (see võib erineda sõltuvalt tootekategooriast). Kaupu müüakse ostjale tellimuse esitamise ajal poes kehtivate hindadega. Kui ostja ei nõustu poes/tellimuses esitatud kaubahinnaga, võib ta tellimuse esitamise katkestada.

5.2. Kui müüja ei ole teisiti määranud, osutatakse kauba kohaletoimetamise teenus ja muud müüja pakutavad lisateenused tasu eest ja need ei ole kauba hinna sees. Saatekulud ja lisateenuste tasud kuvatakse ostjale enne tellimuse kinnitamist.

5.3. Ostja maksab kauba eest ühel järgmistest viisidest:

5.3.1. maksmine elektroonilise pangasüsteemi kaudu, mis tähendab ettemaksu sooritamist ostja poolt kasutatava elektroonilise pangasüsteemi kaudu pangas või pangakontoris, millega müüja on sõlminud teenuslepingu. Makse loetakse sooritatuks, kui krediidiasutus kinnitab müüjale, et maksekorraldus on edukalt täidetud;

5.3.2. krediitkaardiga tehtud ettemaks, kui makseid tehakse VISA, MASTERCARD ja MAESTRO kaartidega. Kaardimakseid aktsepteeritakse ainult juhul, kui kaardi väljastanud krediidiasutus osaleb turvaliste internetimaksete programmides. Pärast kaardiandmete sisestamist võidakse ostja suunata kaardi väljastanud krediidiasutuse veebilehele, et sisestada ostja isikusamasuse kontrollimiseks vajalik turvakood;

5.3.3. makse elektroonilise maksesüsteemi Paysera kaudu. Makse loetakse sooritatuks, kui Paysera kinnitab müüjale, et makse on edukalt sooritatud;

5.3.4. liising Paysera platvormi kaudu;;

5.3.5. sularahamakse kullerile kauba kättetoimetamisel.

5.4. Müüja jätab endale õiguse sätestada, et teatud ostude puhul (nt suuremahulised ostud, kauba tellimusostud müüjalt) on võimalik tasuda kaupade eest ainult ettemaksuga.

5.5. Müüja kasutab ettemaksete kogumiseks Paysera maksekogumissüsteemi. Pärast enda valitud krediidiasutuse kaudu makse sooritamist saavad ostjad oma e-posti aadressile Paysera maksekinnituse.

5.6. Ettemaksu korral algab tellimuse töötlemine ja kohaletoimetamise periood siis, kui müüja saab ostjalt maksekinnituse.

5.7. Müüja poolt ostjale väljastatud arvetel märgitakse valitud kaup, kauba kogus, tehtavad allahindlused, kauba koguhind, sealhulgas kõik tasud, ning muu teave, mida on vaja esitada finantsarvestust reguleerivate seaduste täitmiseks. Käibemaksuarve väljastatakse müüja äranägemisel ostjale tema esitatud e-posti aadressil või antakse ostjale üle kauba kohaletoimetamisel/postipunktist väljavõtmisel.

6. KAUBA KVALITEET JA SÄILIVUSAEG

6.1. Müüdava kauba omadused on üldjuhul märgitud iga toote juures esitatud kirjelduses. Poes oleva kauba värvus, kuju või muud parameetrid ei pruugi vastata kauba tegelikule suurusele, kujule ja värvusele ostja kasutatavate elektroonikaseadmete omaduste või muude tehniliste põhjuste tõttu, samuti võimalike mõistlike erinevuste tõttu kauba välimuses.

6.2. Kui poes ei ole märgitud teisiti, kehtib tarbijast ostjate poolt ostetud kaupadele tavapärane 2 (kahe) aasta pikkune kvaliteedigarantii.

6.3. Juriidilisest isikust ostjate poolt ostetud kaupadele kehtib kauba tootja poolt antud garantii.

6.4. Kui kaubale kehtib säilivusaja nõue, kohustub müüja müüma kauba ostjale nii, et ostjal oleks reaalne võimalus kaupa enne säilivusaja lõppemist kasutada.

7. ALLAHINDLUSED JA MÜÜGIKAMPAANIAD

7.1. Müüja võib oma äranägemisel algatada poes müügikampaaniaid ja allahindlusi.

7.2. Üksikasjalik teave allahindluste või müügi kohta peab olema konkreetse müügi või allahindluse toimumise ajal poes kättesaadav.

7.3. Kui ostja ostab toote, millele müüja pakub allahindlust, ja ostja kasutab tagastusõigust, tagastatakse ostjale ainult toote eest tegelikult makstud summa. Sellisel juhul allahindlusest tulenevat hinnavahet välja ei maksta.

7.4. Kui klient ostab toote, mille eest ta maksab kinkekaardiga, ja klient kasutab tagastusõigust, tagastatakse kliendile kinkekaart ja kui kliendi poolt makstud summa on suurem kui kinkekaardi väärtus, tagastatakse ka jääk. Kinkekaardi kehtivusaega pikendatakse täiendavalt 2 (kahe) tööpäeva võrra, kui kinkekaardi kehtivusaeg on selle tagastamise ajal lõppenud.

7.5. Müüjal on õigus kampaaniate ja allahindluste tingimusi ühepoolselt ja ilma eelneva etteteatamiseta muuta ning tühistada. Kampaaniate ja allahindluste tingimuste muutmine või tühistamine jõustub selle avaldamise hetkest.

8. POOLTE VASTUTUS

8.1. Müüja vabastatakse vastutusest juhul, kui kahju on põhjustatud sellest, et ostja ei ole tutvunud reeglitega ja/või müügi- ja ostutingimustega, ei ole arvestanud müüja soovitusi ja omakohustusi, kuigi ostjale on antud võimalus seda teha.

8.2. Kahju korral hüvitab süüdi olev pool teisele poolele otsese kahju, kui seadusega ei ole ette nähtud teisiti.

8.3. Müüja ei vastuta ostu-müügilepingu täitmata jätmise ja/või kauba saatmata jätmise või hilinenud saatmise, teenuse osutamata jätmise või hilinenud osutamise eest, kui see on tingitud kolmandate isikute süüst või asjaoludest, mis ei allunud müüja kontrollile ja mida müüja ei saanud ostu-müügilepingu sõlmimise ajal põhjendatult ette näha ega vältida selliste asjaolude või nende tagajärgede tekkimist (vääramatu jõu asjaolud: näiteks tulekahju, ametiasutuste tegevus, erakorralise seisukorra/karantiini väljakuulutamine, sõjategevus või rahvarahutused, rünnak poele või muudele müüja poolt kasutatavatele elektroonilistele süsteemidele, sealhulgas müüja teenusepakkujate poolt hallatavatele süsteemidele jne). Kui eespool nimetatud asjaolud kestavad kauem kui 1 (ühe) kuu, võivad pooled ostu-müügilepingu vastastikusel kokkuleppel lõpetada.

8.4. Ostja vastutab registreerimis- või ostuandmete õigsuse eest. Kui ostja ei esita õigeid registreerimis- või ostuandmeid ja/või ei uuenda neid õigeaegselt, ei vastuta müüja sellest tulenevate tagajärgede eest.

8.5. Ostja vastutab registreerimis- või ostuandmete kolmandatele isikutele edastamise eest. Kui poe pakutavaid teenuseid kasutab või kaupu ning teenuseid ostab kolmas isik, kes on loginud sisse poodi, kasutades ostja sisselogimisandmeid, loeb müüja selle isiku ostjaks ja ostja suhtes kohaldatakse kõiki sellega seotud kohustusi.

8.6. Müüja vastutab poe talitlushäirete ja nende tagajärjel ostjale või kolmandatele isikutele tekkinud otsese kahju eest, kui need on põhjustatud müüja tahtlikust tegevusest.

8.7. Kui pood sisaldab linke teiste ettevõtete, asutuste, organisatsioonide või isikute veebisaitidele, ei vastuta müüja nendel veebisaitidel sisalduva teabe ega tegevuse eest ning ei teosta järelevalvet ega kontrolli ega esinda neid ettevõtteid või isikuid.

9. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

9.1. Kaupu tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires.

9.2. Ostja valib kauba tarneviisi poes märgitud võimaluste hulgast. Kauba võib toimetada kohale kulleriga.

9.3. Ostjal ei ole õigust kaubale isiklikult järele tulla.

9.4. Saatekulud kuvatakse ostjale tellimuse lõpus enne maksmist. Saatekulud tasutakse koos kauba eest tasumisega.

9.5. Ostjat teavitatakse kauba kohaletoimetamise täpsest kuupäevast ja kellaajast e-posti ja/või telefoni teel. Müüja ei garanteeri, et kaup toimetatakse kohale igal konkreetsel juhul reeglites, kaupluses ja ka individuaalselt ostjale määratud kohaletoimetamise aegade jooksul, kui tellitud kaupa ei ole müüja ladudes või kui kaupa ei saa tarnida muude asjaolude tõttu (hädaolukord, karantiin, temperatuuritingimused või muud sarnased põhjused). Sellisel juhul võtab müüja viivitamatult ostjaga ühendust, et kooskõlastada kauba kohaletoimetamine.

9.6. Kaubad toimetatakse ostja poolt määratud aadressile. Ostja peab kohaletoimetamise aadressi täpselt märkima. Ostja kohustub kauba isiklikult vastu võtma või määrama tellimuses kauba vastuvõtva isiku kontaktandmed. Ostjalt võidakse nõuda, et ta esitaks kauba üleandmisel isikut tõendava dokumendi, samuti müüja poolt ostjale saadetud tellimuse andmed. Juhul, kui ostja ei saa kaupa isiklikult vastu võtta ja kaup on märgitud aadressi ja muude ostja poolt esitatud andmete alusel kohale toimetatud ja üle antud, ei ole ostjal õigust esitada müüja vastu mingeid nõudeid seoses kauba üleandmisega valele isikule.

9.7. Kui ostja ei viibi kokkulepitud üleandmise ajal ostja poolt märgitud aadressil, loetakse, et kaup on jäänud ostja süül üleandmata. Selline kaup tagastatakse müüjale ja müüja lepib ostjaga kokku uue kohaletoimetamise kuupäeva.

9.8. Kohaletoimetamisel osutatakse tuppatoomise teenust vastavalt asjaomase kulleri kehtestatud eeskirjadele. Kui tellitud kauba kogukaal ei ületa 30 kg, siis tavaliselt kannab kuller kauba siseruumides määratud kohta. Kui paki kaal on üle 30 kg, toimetab kuller kauba maja ukse juurde ja laadib selle tõstuki abil hoovi või kohta, kuhu kulleri sõidukiga on võimalik maksimaalselt lähedale pääseda.

9.9. Kui ostja ei võta tarnitud kaupa vastu ja müüja ei võta ühendust või ei lepi kokku teist tarnekuupäeva rohkem kui 3 (kolm) päeva pärast seda, kui kaup kohaletoimetamata jäämise tõttu tagastati, loetakse ostu-müügileping lõppenuks. Sellisel juhul tagastab müüja ostja poolt kauba eest makstud hinna (tarnekulusid ei tagastata).

9.10. Kauba kättesaamisel peab ostja kontrollima kauba seisukorda, kogust, kvaliteeti ja sortimenti. Kui tuvastatakse pakendikahjustus, kuid kauba koguse, kvaliteedi või sortimendi osas ei ole tuvastatud lahknevusi, peab ostja märkima pakendikahjustuse tarnekinnitusele või kaubasaadetise kättetoimetanud isiku poolt esitatud vormile. Sellisel juhul loetakse, et kaup on tarnitud kahjustatud pakendiga, kuid kauba kogus, kvaliteet ja sortiment vastavad ostu-müügilepingu tingimustele ning tarne loetakse nõuetekohaselt sooritatuks.

9.11. Kui kauba kvaliteedis, koguses ja/või sortimendis esineb lahknevusi, võib ostja keelduda kauba vastuvõtmisest. Ostja peab märkima kauba vastuvõtmisest keeldumise ja tuvastatud eeskirjade eiramise tarnekinnitusele ja/või kaubasaadetise kättetoimetanud isiku esitatud vormidele.

9.12. Kui ostja võttis kaubasaadetise ilma märkusteta vastu, loetakse, et kaup on tarnitud kahjustamata pakendis, kauba kogus, kvaliteet ja sortiment vastavad ostu-müügilepingu tingimustele ning kauba müügi ja tarnimisega seotud lisateenused on rahuldavalt täidetud, välja arvatud juhul, kui nõuete eiramised või vastuolud ei olnud kohe märgatavad.

9.13. Kaup loetakse ostjale üleantuks, kui see on toimetatud ostja tellimuses märgitud aadressile ja kauba vastuvõtnud isik on allkirjastanud kauba vastuvõtukviitungi, arve või muu üleandmisdokumendi.

9.14. Kui kaup ei ole õigeaegselt kohale toimetatud, peab ostja sellest viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 1 (ühe) päeva jooksul müüjat teavitama. Vastasel juhul ei ole ostjal õigust esitada müüja vastu nõudeid seoses hilinenud kohaletoimetamisega.

9.15. Kui ostja ostetud kaubad toimetatakse kohale e-posti teel, loetakse need kaubad kohaletoimetatuks pärast nende saatmist ostja esitatud e-posti aadressile.

9.16. Müüja on vabastatud vastutusest seoses kohaletoimetamise tähtaegade rikkumisega, kui kaup jäi ostjale kohale toimetamata või seda ei tehtud õigeaegselt ostja süül või ostjast mitteolenevatel asjaoludel. Sellistel põhjustel müüjale tagastatud kaupa ei saadeta ostjale uuesti enne, kui ostja on tasunud täiendavad saatekulud.

10. KAUBA TAGASTAMINE

10.1. Tarbijast ostjal on õigus taganeda ostu-müügilepingust, mis on sõlmitud elektroonilisi sidevahendeid kasutades, mitte müügikohas, ilma selleks põhjuseid esitamata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kuupäevast, mil ostja või tema poolt määratud isik (v.a vedaja) sai kauba kätte, või kui tarbijast ostja on tellinud ühes tellimuses rohkem kui ühe toote ja kaup tarnitakse eraldi, siis alates kauba viimase tarne (kättesaamise) kuupäevast, või kui kaup tarnitakse eraldi partiide või osade kaupa, siis alates partii või osa viimase tarne (kättesaamise) kuupäevast. Kui ostja ostab ühe lepingu alusel mitu kaupa, kehtib tema taganemisõigus kõigi kaupade või nende osade suhtes. Kui tarbijast ostja saadab kauba tagasi, kohaldatakse reeglite punktides 10.2–10.7 sätestatud tingimusi.

10.2. Tarbijast ostja õigus taganeda kauglepingutest ja väljaspool äriruume sõlmitavatest lepingutest ei kehti järgmiste lepingute puhul:

10.2.1. teenuselepingud, mille puhul teenused on tarbija nõusolekul enne taganemisavaldust tarbijale täielikult osutatud;

10.2.2. lepingud eritellimusel valmistatud kaupade kohta, mis ei ole eeltoodetud ja mis on valmistatud tarbija isikliku valiku või juhiste kohaselt, või kaupade kohta, mis on sõnaselgelt tarbija isiklike vajaduste järgi kohandatud;

10.2.3. lepingud kergesti riknevate kaupade või lühikese säilivusajaga kaupade kohta;

10.2.4. lepingud pakendatud kaupade kohta, mis on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud ja mida ei saa tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada;

10.2.5. muud õigusaktides sätestatud lepingud.

10.3. Ostja peab ostu-müügilepingust taganemise õiguse kasutamiseks teatama oma otsusest müüjale e-posti aadressil laura@kamadobono.lt, tehes selleks üheselt mõistetava avalduse, ning esitama kauba ostu tõendavad dokumendid (arve, kviitung jne). Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui ostja saadab enne taganemistähtaja lõppu teate selle kohta, et kasutab oma õigust ostu-müügilepingust taganeda.

10.4. Kui ostja on esitanud kirjaliku taganemisavalduse ja muu müüja poolt määratud teabe, peab ta viivitamatult ja hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates müüjale sellise teate esitamisest kauba müüjale või müüja määratud esindajale saatma/üle andma.

10.5. Ostja vastutab selle eest, et kaup oleks tagastamiseks nõuetekohaselt pakitud ja kahjustuste eest kaitstud. Kui ei ole kokku lepitud teisiti, vastutab ostja tagastuseks kasutatava transpordi või kullerteenuse eest. Ostja kannab kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui müüja annab ostjale pärast taganemisavalduse saamist teistsuguse korralduse. Müüja ei hüvita ostjale kulusid, mis tekivad, kui ostja ei vali kõige odavamat tavapärast ja turvalisemat meetodit.

10.6. Ostjale tagastatakse tagastatud kauba eest raha, sealhulgas saatmiskulud, pärast seda, kui kaup on müüjale tagastatud. Raha tagastatakse ostjale pangaülekandega kontole, millelt makse tehti, või ostja poolt eraldi määratud kontole, kui makset ei tehtud pangaülekandega.

10.7. Müüjat ei loeta tagasimaksetingimusi rikkunuks, kui müüja ei saa raha üle kanda ostja süü tõttu (kauba tagastamise hilinemine, kauba teelesaatmise kohta teabe esitamata jätmine, konto määramata jätmine, ebatäpsed andmed jne).

10.8. Muudel juhtudel kui lepingust taganemine kehtib reegel, et kui ostjale ei meeldi kauba kuju, suurus, värv, mudel või komplektsus, võib ostja tagastada kauba reeglites ja seaduses sätestatud korras. Ostja ei saa tagastada kaupa, mille tagastamine ei ole seadusega ette nähtud.

10.9. Kui kaup on ebakvaliteetne, võib ostja nõuda vigase kauba asendamist sobiva kaubaga, kauba hinna vähendamist või kauba tagastamist ja selle eest makstud raha tagastamist. Defektse kauba asendamine ja tagastamine toimub vastavalt käesolevates reeglites ja seadustes sätestatud korrale. Defektne kaup tagastatakse müüja kulul.

10.10. Puuduliku teenuse osutamise korral asendatakse teenus samaväärse kvaliteediga teenusega, vähendatakse teenuse hinda või tagastatakse teenuse eest makstud raha.

10.11. Kui ostja soovib kaupa tagastada, tuleb järgida neid tingimusi:

10.11.1. toode peab olema originaalpakendis või muud tüüpi korralikus pakendis;

10.11.2. kaup peab olema heas seisukorras ja ostja poolt kahjustamata;

10.11.3. kaup peab olema kasutamata ja heas seisukorras, st etiketid peavad olema terved, kaitsekiled ei tohi olla eemaldatud jne (see ei kehti defektsete kaupade tagastamisel);

10.11.4. kaup peab olema samas seisukorras nagu siis, kui ostja selle kätte sai;

10.11.5. kauba tagastamiseks peab ostja esitama kauba ostu kinnitava arve või kviitungi ja täitma tagastamistaotluse vormi.

10.12. Kui tagastatud kaup ei ole täielik, on kahjustatud, korratu ja/või valesti pakitud, on müüjal õigus tagastatud kaupa mitte vastu võtta ja mitte tagastada ostja poolt tagastatud kauba eest makstud raha.

10.13. Enne ebakvaliteetse kauba tagastamist või vahetamist, samuti juhul, kui kvaliteetne kaup tagastatakse muudel põhjustel kui lepingust taganemine, peab tarbijast ostja võtma ühendust müüjaga (telefoni teel:+372 5323 3732 või e-posti teel: info@kamadobono.ee ja leppima kokku kauba tagastamise või vahetamise tingimustes.

10.14. Puudulike teenuste korral on ostjal õigus nõuda teenuste osutamise puuduste kõrvaldamist, teenuste eest makstud hinna tagastamist või teenuste hinna vähendamist.

10.15. Juriidilistest isikutest ostjad peavad seoses kauba tagastamise või vahetamisega võtma meiega ühendust telefoni teel: + +372 5323 3732 või e-posti aadressil: info@kamadobono.ee

11. LÕPPSÄTTED

11.1. Poes esitatud teave, st reeglid, teave müüja, pakutavate kaupade ja nende omaduste, müüja hooldusteenuste ja garantiide jms kohta loetakse ostjale kirjalikult edastatuks.

11.2. Reegleid ning ostja ja müüja vahel sõlmitud ostu-müügilepingut reguleerivad Leedu Vabariigi seadused.

11.3. Müüja võib igal ajal, ilma ostja nõusolekuta ja ostjat teavitamata loovutada oma käesolevatest reeglitest tulenevad õigused ja kohustused kolmandatele isikutele.

11.4. Kõik erimeelsused ostja ja müüja vahel seoses käesolevate reeglitega lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui pooled ei suuda 30 (kolmekümne) päeva jooksul vaidlust läbirääkimiste teel lahendada, lahendatakse vaidlused lõplikult Leedu Vabariigi seadustega kehtestatud korras vastavalt müüja tegevuskoha aadressile, kui õigusaktidega ei ole ette nähtud teistsuguseid tingimusi kohtualluvuse määramiseks.

11.5. Tarbijast ostja võib esitada taotluse ja/või kaebuse poest ostetud kaupade või teenuste kohta Riiklikule Tarbijakaitseametile (Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, Leedu, e-post: tarnyba@vvtat.lt , tel: +370 5 2626760, veebileht www.vvtat.lt) või täites taotluse vormi veebipõhisel tarbijavaidluste lahendamise platvormil, mis on kättesaadav aadressil http://ec.europa.eu/odr/, kuid enne seda peab ostja võtma ühendust müüjaga, nagu on ette nähtud kohaldatavate õigusaktidega. Käesolevat klauslit ei kohaldata juriidilistest isikutest ostjate suhtes.

11.6. Käesolevaid reegleid uuendati viimati 23.11.2024.


KINKEKAARTIDE KASUTAMISE REEGLID

1. Ostja võib osta müüjalt kinkekaarte (edaspidi: kinkekaart), mille väärtuse määrab müüja ja valib ostja.

2. Kinkekaart kehtib müüja veebipoes, mis on kättesaadav aadressil https://www.kamadobono.ee/ (edaspidi: pood).

3. Kinkekaardid võivad olla üldise iseloomuga, võimaldades valida ainult kaupu kinkekaardil märgitud summa eest (kindla summaga kinkekaart), või need võivad olla mõeldud konkreetse(te) teenuse(te), näiteks koolituse jaoks ja neid saab kasutada ainult selle (nende) teenuse (teenuste) jaoks, mille jaoks need on ette nähtud, vastavalt asjaomase teenuse tingimustele. Kinkekaarti ei saa kasutada saatmiskulude hüvitamiseks.

4. Kinkekaart kehtib kõigile müüja kaupluses pakutavatele toodetele.

5. Kinkekaarti saab kasutada müüja poes aadressil www.kamadobono.ee .

6. Kinkekaart kehtib 6 kuud alates ostukuupäevast (kaasa arvatud). Kui kinkekaarti ei ole selle kehtivusaja jooksul kasutatud, loetakse see kehtetuks ja raha ei tagastata.

7. Kinkekaartide eest saab tasuda ettemaksuga.

8. Kinkekaarti ei saa kasutada teiste kinkekaartide ostmiseks.

9. Kinkekaart saadetakse ostjale elektrooniliselt, PDF-vormingus ja ostja poolt esitatud e-posti aadressile.

10. Kinkekaarte ei saa vahetada sularahaks või teenusteks ja neid ei saa tagastada.

11. Kinkekaardil olev rahasumma tuleb lunastada ühe ostuga.

12. Kui kinkekaardi omanik ostab teenuseid kinkekaardil märgitud summast väiksema summa eest, siis ülejäänud summat kinkekaardi omanikule ei tagastata.

13. Kui ostusumma ületab kinkekaardi väärtuse, peab ostja tasuma hinnavahe ulatuses, mida kinkekaardi summa ei kata.

14. Kahjustatud, kaotatud või muul viisil kättesaamatuid kinkekaarte ei vahetata uute kinkekaartide vastu ja neid ei saa tagastada.

15. Kui kinkekaart esitatakse maksmiseks, tuleb see lunastada ja selle summat ei maksta tagasi.

16. Kinkekaardi ostmise eest ei väljastata käibemaksuarvet. Ostja nõudmisel väljastab Leto projektai MB ettenähtud vormis kinkekaardi vastuvõtutõendi või arve. Arveid võib väljastada ainult kinkekaardiga ostetud kaupade kohta. Arve saab väljastada ainult kinkekaardi kehtivusaja jooksul.

17. Kui kinkekaarti ei ole kehtivusaja jooksul kasutatud, siis raha ei tagastata ja toode loetakse tarnituks või teenus osutatuks.

18. Kinkekaartide kehtivusaega pikendatakse müüja äranägemisel. Kinkekaarte saab pikendada ainult üks kord ja maksimaalselt üheks aastaks alates ostukuupäevast. Kinkekaardi kehtivusaega pikendatakse ainult kaalukatel põhjustel, näiteks karantiini või muude ametiasutuste kehtestatud piirangute tõttu, mis oluliselt takistavad kinkekaardi kasutamist, haiguse tõttu jne. Kinkekaardi pikendamiseks peab ostja võtma meiega ühendust aadressil info@kamadobono.ee.

19. Kinkekaardi pikendamise taotlus menetletakse seitsme tööpäeva jooksul alates taotluse ja kogu vajaliku teabe esitamisest kinkekaardi kohta. Vastus saadetakse ostjale tema märgitud e-posti aadressile.

0
    0
    Ostukorv
    Teie ostukorv on tühiPood