Bono Care’i kaitse
Alates 15. augustist 2020 edasimüüjalt Leto projektai MB ning tema ametlikest partnermüügikohtadest Eestis (edaspidi „müüja“) ostetud Kamado Bono grillidele kehtib alltoodud tingimustel vastavalt Kamado Bono grillide BONO CARE’i tingimustele (edaspidi „tingimused“) BONO CARE’i kaitse.
- Kaitse kehtib järgmistele grillimudelitele: Minimo, Media, Žalgiris, Grande, Limited
- Kaitse kehtib järgmiste probleemide korral:
- Grilli vargus Kamado Bono grilli ostja (edaspidi „ostja“) koju või ostjale kuuluvatesse ruumidesse sissemurdmise või nende kahjustamise teel;
- Grilli kahjustamine nii suurel määral, et see ei ole enam kasutatav, grilli purunemine loodusõnnetuse tõttu või grilli omaniku ootamatu või ettenägematu tegevuse tõttu.
- Kaitse kehtib ühe juhtumi kohta ühe aasta jooksul pärast grilli ostmist.
- Kehtivuspiirkond: Eesti Vabariigi territoorium.
- Kaitse kehtib grillidele, mis on ostetud alates 15. augustist 2020 edasimüüjalt Leto projektai MB või tema ametlikest partnermüügikohtadest Eestis.
- Hinnaalandusi ega amortisatsiooni ei rakendata.
- Tingimustes kirjeldatud juhtumi puhul remonditakse grill või asendatakse tasuta uue samaväärse või parema grilliga. Kaetakse ka transpordikulud.
- Müüjal on õigus otsustada, kas grill remonditakse või asendatakse uuega.
- Kaitse kehtib:
- Aiaga piiratud püsielanikega aladel. Kui grill asub alal, mis ei ole ümbritsetud vähemalt ühe (1) meetri kõrguse aiaga, tuleb see ketiga kinnitada.
- Aiaga piiramata püsielanikega aladel. Kui grilli hoitakse alal, mis ei ole aiaga piiratud, tuleb see maksimaalse turvalisuse tagamiseks ketiga või muul viisil kinnitada.
- Grilli katkimineku korral tuleb katkine grill ja kõik selle osad alles hoida, et BONO CARE’i tiim saaks vigastusi hinnata. Grilli väljavahetamise korral võetakse katkine grill tagasi ainult koos kogu põhivarustusega, mis oli grilliga kaasas ostu sooritamise ajal (kui ei ole kokku lepitud teisiti).
- Kaitse kehtib ainult füüsilistele isikutele.
- Ostja kohustused tingimuste kehtivusajal:
- Ostja rakendab kõiki mõistlikke ja vajalikke ettevaatusabinõusid kahju ennetamiseks ning leevendamiseks, et vältida käesolevate tingimuste alusel nõude esitamise vajaduse tekkimist.
- Ostja peab kinni ohutusjuhistest ja kasutab grilli nõuetekohaselt.
- Ostja teatab Kamado Bono edasimüüjale aadressil petras@kamadobono.lt intsidendist esimesel tööpäeval pärast selle avastamist, saates fotod vigastatud grillist ning ostu tõendava dokumendi.
- Varguse korral peab ostja Kamado Bono edasimüüjat sellest esimesel tööpäeval pärast intsidendi avastamist teavitama ning ka 24 tunni jooksul pärast intsidendist teadasaamist politseisse helistama. Käesolevad tingimused ei kehti, kui vargusest ei ole politseisse teatatud ning intsidenti ei ole kirjalikult dokumenteeritud.
- Ostjal peavad intsidendi korral olema grilli ostmist tõendavad dokumendid, nt arve/ostutšekk.
- Ostja peab müüjale esitama kõik intsidendi asjaolude uurimiseks küsitud dokumendid ning täitma kõik muud seoses intsidendi uurimisega esitatud nõuded.
- Müüjal on õigus järgmistel juhtudel grilli ümberehitamisest või remontimisest keelduda:
- kui ostja ei teata Kamado Bono edasimüüjale intsidendist kirjalikult või ei teata varguse korral sellest politseile käesolevates tingimustes täpsustatud aja jooksul;
- kui kahju tekkis grillile, mille ohutus ei olnud vastavalt käesolevates tingimustes kirjeldatule piisavalt tagatud;
- kui ostja püüab intsidendi põhjuse väljaselgitamiseks oluliste asjaolude osas segadust tekitada või võltsib neid ja esitab ebaõiget teavet;
- kui ostjal ei ole grilli ostu tõendavat arvet ja/või ostutšekki.
- Müüja remondib grilli hiljemalt 30 päeva jooksul pärast intsidendi toimumise, selle asjaolude ning tagajärgede tuvastamiseks vajaliku teabe saamist.
- Kui müüja keeldub grilli remontimast, on müüjal õigus esitada selle kohta ostjale 20 päeva jooksul pärast vastava otsuse tegemist kirjalik põhjendus. BONO CARE’i kaitset ei saa kasutada alusetu rikastumise eesmärgil, kui kahju on juba ostjale teise kindlustusseltsi poolt hüvitatud.
- Kui selgub, et grilli remonditi või asendati uuega, sest ostja esitas müüjale ebaõigeid või võltsitud andmeid, on müüjal õigus nõuda kohe vastava asjaolu ilmnemisel uue grilli või grilli remontimise hinna hüvitamist ning ostja on kohustatud vastava summa müüjale hüvitama.
- Kõik käesolevate tingimuste täitmisega seotud eriarvamused lahendatakse vastastikuste läbirääkimiste teel või nende ebaõnnestumise korral kohtuväliselt või kohtus vastavalt Leedu Vabariigi seadustega kehtestatud korrale.